1. Csirkehús

Jó zsírok a fogyáshoz, zsírok fogyáshoz

5 HASZNOS TIPP fogyáshoz!

Most megtudhatod! Zsírok a fogyáshoz?! A zsíroktól minden diétázó parázik, pedig nemhogy hátráltatja, elő is segítheti a célod! Csak válassz okosan!

További cikkeink a témában

A zsírnak rossz a híre, mert ha csak kimondjuk a szót, egyből mindenki a derék körül lötyögő úszógumira, rengő combokra és löttyedt popókra gondol. Pedig a zsírok és olajok ugyanolyan esszenciális tehát nélkülözhetetlen makro tápanyagok, mint a fehérje vagy a szénhidrát. A biológiai értelemben vett zsírok vagyis lipidek egy heterogén változatos összetételű csoport.

súlycsökkentő papírtörlő hatás

Egyetlen közös tulajdonságuk, hogy apoláris jó zsírok a fogyáshoz szerekben jól oldódnak. Az első csoportjuk a neutrális zsírok, amelynek legjelentősebb biológiai szerepe az energiatárolás.

Tehát ettől leszünk pufik.

Ezért kell zsírt enni, hogy fogyni tudj! | Well&fit

Fontos azonban tudni, hogy ugyanez a zsírréteg hő- és mechanikai védelmet is ad a szervezetben, illetve, hogy bennük oldódnak fel és tárolódnak a D- A- E- és K vitaminok. A foszfatidok, a zsírok második csoportja alkotja jó zsírok a fogyáshoz emberi testben a biológiai membránok alapján tehát a sejtfalakat.

A koleszterin amelynek olyan rossz a híre szintén egy sejtfalalkotó. Számos olyan hormon van, amelynek az alapmolekuláját mondhatjuk vázát zsír savak képezik. A zsírok tehát elengedhetetlenek a hormonegyensúly megőrzéséhez.

Mennyit kell enni, hogy meginduljon a fogyás?

Meglehet, hogy a fogyás egyik kulcsa a zsírszegény étrend, de a jó jó zsírok a fogyáshoz fogyasztása létfontosságú ahhoz, hogy véglegesen megszabadulj a jó zsírok a fogyáshoz zsírpárnáktól. Igaz, hogy amíg 1 g fehérje vagy szénhidrát 4 kalória, addig egy gramm zsír 9 kalóriát tartalmaz — azonban a felszívódása is sokkal hosszabb, így a nagyobb tápértékkel jóval tovább laktat.

Elengedhetetlenül fontosak az idegrendszer működéséhez is! A zsírokat az élelmiszerekben három csoportba szoktuk osztani: 1.

Mikor hizlal a zsír? És mikor nem?

Telített zsírsavak Az állati eredetű zsírok többsége telített zsír. De növényi zsírok is lehetnek telítettek, mint például a kókuszzsír.

jó zsírok a fogyáshoz

A telített zsír egyik fő jellemzője, hogy szobahőmérsékleten szilárd halmazállapotú. A telített zsírok energiát adnak, jó energia forrásként hasznosíthatod, azonban nem védenek a savasodás ellen.

Egyszeresen telített zsírsavak Az egyszeresen telítetlen zsírok szintén  jó energiaforrást biztosítanakés jó zsírok a fogyáshoz a savak semlegesítésére. Szoba hőmérsékleten folyékonyak, hűtőben azonban megszilárdulnak.

Ezért kell zsírt enni, hogy fogyni tudj!

Ide sorolják az olívaolajat, illetve a csonthéjas magvakat, avokádót, avokádóolajat, mandulaolajat, repceolajat. Az egyszeresen telítetlen zsír a legjobb választás a főzéshez, mivel hevítéskor nem alakul át transzzsírrá.

A zsírok nálad tiltólistán vannak, ha diétázol? Akkor bizony nagyon elrontottad! Ha kiiktatod a zsírokat a táplálkozásodból, a fogyásod megállásával is számolnod jó zsírok a fogyáshoz Megfogalmazását tekintve lehet, hogy egy kicsit furán hangzik maga a cím, de muszáj, hogy tudatosítsd magadban végre: Annak ellenére, hogy diétázol, nem szabad kizárnod a zsírokat a táplálkozásodból! Azért azt még az elején szögezzük le, hogy zsír és zsír között is van különbség, úgyhogy még mielőtt nagy örömödben irányba is vennéd az első mekit, maradj még egy kicsit és olvass tovább!

Többszörösen telített zsírsavak, amelyek viszont kifejezetten egészségesek és gyulladáscsökkentő hatásúak. Főleg növényi olajokban fordulnak elő, és szobahőmérsékleten folyékonyak. A többszörösen telítetlen zsír a legjobb energiaforrás, és ez a fajta zsír képes a legtöbb savat megkötni, így ez járul leginkább hozzá a fogyáshoz: halolajkendermagolaj, lenmagolaj, lenmag, ligetszépeolaj, napraforgómagolaj, szójaolaj, szezámmagolaj, szőlőmagolaj, tökmag.

Nem véletlen tehát, hogy a többszörösen telítetten Omega -3 és Omega -6 kapszula segít a sportolóknak az izomláz tejSAV okozta gyulladás legyőzésében és csökkentésében!

Kevesebb szénhidrátot vagy kevesebb zsírt együnk, ha fogyni szeretnénk?

Arra azonban ügyelni kell, hogy az étrendünkben az omega-3 zsírok aránya jóval magasabb legyen az omegaal szemben! Transzzsírok Sajnos nem túl egészségesek ezek a mesterségesen előállított részben növényi, részben szintetikus zsírok.

fogyni a jó sorozatért

Az előállításuk során hidrogenizálják a különböző növényi olajakat, így egy természetellenes zsírt alkotnak, amivel az előre gyártott termékek élettartamát tudják növelni. A legtöbb készételben és péksüteményben, cukrászati termékben, margarinban megtalálhatóak.

Kevesebb szénhidrátot vagy kevesebb zsírt együnk, ha fogyni szeretnénk? Fogyás Szöveg: Csanaky Lilla

A legjobb ezeket a zsírokat teljesen kihagyni az étkezéseidből! És, jó zsírok a fogyáshoz akkor mit érdemes enni — avagy a Peak-top zsíros lista!

Mogyoró, kesudió, mandula vagy pisztácia vajat : ami nemcsak kifejezetten egészséges, de bizony a legfinomabb bevitele is a zsíroknak! Egész zsírégetés zsírban oldódó vitaminok nem tudnak felszívódni 2.