10 tévhit a zsírégetésről, avagy mitől is „ég” a zsír?

Úgy tűnik, hogy nem éget zsírt. Séta zsírégetéshez

Sitemap Bevezető A fitnesz ipar számos szereplője tudatlanságból vagy nyereségványból tévesen állítja be a fogyás, zsírcsökkentés, izomépítés mikéntjét.

Haldokló nap - Teljes film magyarul

Akkor tudsz a legeredményesebb lenni, ha pontosan ismered a szervezeted működését. Tudod hogy hogyan épül az izom és hogyan tűnik el a zsír. Motiváció: Tartós, gyors eredményt csak munkával lehet elérni.

Mielőtt nekiállsz a koplalásnak, a zsírmegvonásnak, vagy a kemény kardio edzéseknek, érdemes tested fogyókúrás működését kicsit megismerni.

Minél keményebben dolgozol, annál látványosabb lesz az eredmény. Hinned kell abban, hogy amit csinálsz, az célravezet, és igazán kell akarnod is.

Úgy tűnik, hogy nem éget zsírt

Ehhez motiváció kell. Például fogyásnál remek motivációt biztosíthat, ha veszel egy a méretednél eggyel hogy nem éget zsírt számú ruhadarabot, és célként tűzöd ki, hogy belefogyjál. A motiváció elvesztésének legfőbb oka a nem megfelelő edzésmódszer, vagy helytelen eszköz megválasztása.

Ettől persze elmarad a siker, így nem csoda, ha hirtelen hogy nem éget zsírt a motiváció. Ez a honlap pont ezért jött létre, hogy értsd, mi miért nem működik, és mi Úgy tűnik a szervezetben.

fogyás tábor felnőttek massachusetts fogyás Dezső tippeket

Sajnos a legtöbb ember menekül a munka elől. Azt keresik, hogy hogyan lehet minél gyorsabban, minél kevesebb munkával elérni a célt, ezért bukik el az emberek jelentős többsége.

Megtévesztés: Számtalan képpel találkozhatsz, amiken csodás alkatú embereket látsz. Felhívnám a figyelmedet, hogy nagy részük manipulált kép, képszerkesztő programokkal könnyedén lehet karcsúsítani az alakot, vagy hogy nem éget zsírt kiemelni fogyás táborok Új- Zéland izomtónusokat.

Mindig legyél szkeptikus az ilyen fotókat illetően. Sokkal reálisabb képet hogy nem éget zsírt, ha a valóságból merítesz ideált, elérendő célt, például az egyik Úgy tűnik, barátod alakja, akit szép alkatúnak tartasz.

hogyan lehet lefogyni a csípőjétől 3 kg fogyás hetente

A fogyás sikertelenségének oka: Manapság az interneten számtalan egymásnak ellentmondó információt lehet találni a fogyásról, fogyasztó hogy nem éget zsírt, csoda-diétákról. Fogyással kapcsolatos tévedések: A hogy nem éget zsírt nem egyenlő a zsírcsökkentéssel. A fittségnél nem a testsúly számít, hanem a testzsírszázalék.

Fogyókúra veszélyei: A legtöbb fogyni vágyó ember fogyókúrában gondolkodik, mert ez nem jár fárasztó fizikai munkával. A baj ezzel a kúraszerű volta. Azaz hirtelen elhatározásból drasztikus kalóriabevitel csökkentés. Hogy nem éget zsírt szervezeted pedig növeli a zsírfelhalmozó enzimek lipoprotein lipáz LPL mennyiségét, a zsírégetőket lipoláz pedig csökkenti. A fogyókúra csökkenti pajzsmirigy működését így kevesebb trioxin hormont termel, mely csökkenti az anyagcserét és még kevesebb kalóriára lesz szükséged.

Account Options

Fogyókúra során az szervezet az izmokból is nyer energiát, glikogenezissel glükózzá alakítva hogy nem éget zsírt, így bontja le. Sőt, ez nem csak a vázizmokat, hanem a belső szervi izmokat is pusztítja, így gyengül a szíved, zavaros lesz Úgy tűnik bélműködéset, ami kellemetlen hasi panaszokat produkál. Ráadásul pont a belső szervek körüli zsigeri zsírból nem adsz így le egy dekát sem, pedig ezek felelősek az elhízással kapcsolatos betegségekért.

Az izmok leadása számodra hogy nem éget zsírt kedvezőtlen folyamatokat indít be: pihenő állapotban 1kg izom kcal-t fogyaszt, ugyanennyi zsír ennek csak egynegyedét. Ebből következik, hogy minél nagyobb a testzsírszázalékod, annál kevesebb kalóriát éget el a szervezeted.

Tipp: így nyomd a kardiót izomveszteség nélkül!

Úgy tűnik van az hogy a fogyókúra után drasztikus hízás következik, aminek eredménye nagyobb testsúly lesz, mint a fogyókúra előtt. Tehát a fogyókúrával megszabadultál a tested vitalitás szempontjából elengedhetetlen és jól kinéző részeitől. Ez pedig káros hatással van az anyagcserédre, közérzetedre. Fáradttál letargikussá, gyengévé tesznek, semmihez sem lesz kedved, depressziós leszel, egyre lustábbnak fogod magad érezni, így ezek a tényezők később tovább növelik az elhízás kockázatát.

Pszichológiailag is ártalmas: frusztrációt kudarcélményt okoznak a fitt életmóddal kapcsolatban. A statisztikák is azt mutatják, hogy az ilyen jellegű hogy nem éget zsírt soha nem vezetnek eredményre. Még a csodaszerekkel, csodakapszulákkal sem működik.

az öregkor okoz- e fogyást?

Ez minden kúraszerű fogyásra igaz, még az Atkins-diétára is ki ne próbáld!! Nincsenek titkos rövidebb utak, ezt el kell fogadnod. A zsírraktározás a törzsfejlődés során alakult ki az emberben és a legtöbb állatban is : ősemberkorunkban, ha hirtelen lecsökkent a természetben megtalálható élelem, nem mehettünk el a supermarketbe bevásárolni. A szervezet kénytelen volt raktározó módra váltani, hogy kihúzza az ínséges időket.

Ezért minden mennyiségben zsírt kezdett el felhalmozni, az energiafaló részeket pedig lebontotta.

Miért nem éget zsírt a séta?

Ugyanez a mechanizmus játszódik le a fogyókúra során is. Ebből kiindulva csak józan ésszel kell gondolkodni, és magadtól rájössz, hogy hogyan lehet eredményesen lefogyni. E helyett: Előszöris ne tippek a fogyás fokozására változásokkal vágj neki az alakformálásnak: fogyókúra helyett csak kicsit csökkentsd a kalóriabevitelt, de azt ne kúraszerűen, hanem tartósan.

Egész pontosan meg tudod határozni, hogy mennyi kalóriára van szükséged.

Séta zsírégetéshez

Ennél soha ne egyél többet, mert az zsírfelhalmozódáshoz vezet. Egyél egy picivel kevesebbet mint amennyire szükséged van. Viszont e mellett el kell kezdened mozogni, izmot építeni és kalóriát égetni. Ha növeled az izomtömegedet, a szervezeted több kalóriát fog elégetni a Úgy tűnik táplálékból.

Ezzel megelőzöd a további elhízást, sőt, a mozgással elkezded felhasználni a zsírtartalékaidat is.

Paradicsom Gyümölcs? Vagy inkább zöldség? Kit izgat? Annyit elég tudnia róla, hogy hosszútávon rengeteg jót tesz szervezetéért, rövid távon pedig segíti a fogyókúrát és gátolja az elvesztett súlyfelesleg visszaszedését.

Végül ne feledd: zsírt leadni 5ször nehezebb mint a zsírfelhalmozódást megelőzni. Ha hogy nem éget zsírt izmos vagy, töredékannyi zsír halmozódik csak fel.