Célirányos edzés

Fogyni a csípő és a has, Az úszógumi titkai: 10 fontos tudnivaló a hasi zsírról

Melyik testrészedből szeretnél fogyni? Ezt kell tudnod a helyi zsírégetésről

Lapos has avagy fogyás hasról. Gondolom Neked is az egyik vágyad, ha fogyni a csípő és a has olvasod.

fogyni a csípő és a has

A hasi zsírpárnák, mondjuk az úszógumik eltüntetése. Keresed a csodaszert, a titkos gyakorlatot amivel viszonylag gyorsan eléred a fogyást hasadról? Rossz hírem van, sajnos nincs ilyen.

fogyni a csípő és a has

Neked ezt még nem mondták? Nem ezt írják a cikkek amiket olvasol?

1. Oldal plank

Lehet, de sajnos ez az igazság. Fogyás hasról — így lesz lapos has.

termikus ruházat fogyáshoz

Változtass étkezéseden és mozogj többet. Brutálisan hangzik, de ilyen egyszerű.

fogyni a csípő és a has

Testfelépítésünket genetika határozza meg. A felesleges energiamennyiség - amit a többlet ennivalóval viszünk be — felhalmozódik.

Recent Posts

Azt, hogy melyik testrészünkre kezd el hamarabb lerakódni a zsír az a genetikai kódolás. Röviden: 2 féle típus van.

Feszes Has, Comb, Fenék! - 13 gyakorlat a bikiniszezonra

A fogyás ezekről a testrészekről fordított sorrendben fog megindulni. Ugyan ez az illető elhatározza, hogy le fog fogyni, akkor a fogyás először feneke lesz kisebb, majd karcsúbb lesz a csípője és ezt követi a comb vékonyodása.

Nagyon leegyszerűsítve a cukros, finomított — fehér lisztet tartalmazó — és rostokban szegény. Az előbbiek ellenkezője vagyis a teljes kiőrlésű és rostokban gazdag, sok zöldséget és gyümölcsöt tartalmazó étkezés.

Hasonló témájú cikkeink

Az étrend összeállításában is segítségedre vagyunk. Ide kattintva találsz tájékoztatást… Természetesen, hogy anyagcserédet felgyorsítsd - többet kell mozogni. A több mozgás először lehet az is, hogy többet gyalogolsz, hamarabb szállsz le a buszról, gyalog mész fel az emeletre, vagy elkezdesz edzeni otthon. Ha  a hasadról szeretnéd leolvasztani a felesleges zsírpárnáid akkor mit fogsz először csinálni?

Lapos has avagy fogyás hasról.

Ettől egy csapásra  nem lesz kisebb a hasad. A zsír sajnos lassan fog lemenni és a fokozatosan, mindenhonnan, a teljes testedről. Ne siettesd, ne akarj 1 hét alatt 4kg-ot fogyni, nem lesz tartós. Hidd el, ha ezt megcsinálod az úgynevezett jo-jo effektus miatt több fogyni a csípő és a has visszamenni.