Fenntartható táplálkozási trendek

Fenntartható fogyási szokások. Egészséges fittség boldogan és fenntarthatóan | Jólétcsokor

Fogyókúra vagy életmód

Teás érdekességek Éhezés nélkül is lehet tartósan fogyni! A tartós fenntartható fogyási szokások alatt nem csupán a jojó-effektus nélküli fogyókúrázást értem. Az én olvasatomban tartósan fogyni annyit tesz, hogy egy olyan egészséges életmódot választasz, amit akár életed végéig fenn tudsz tartani, méghozzá megerőltetés nélkül.

  1. Fogyás eredmények tumblr
  2. 1. vagy 2. típusú zsírégető
  3. A fogyást segítő turmixokat étkezések helyett szokás fogyasztani súlycsökkentő program részeként.
  4. Forradalom a fogyásban és az egészséges táplálkozásban — Nem az a legfontosabb, hogy mit eszel hanem… Az egyik nagy tanulsága Dr.

Ha ezt meg tudod tenni, a fogyás szinte csak mellékhatás lesz a számos más, egészségre gyakorolt jótékony hatás mellett.

A tartós fogyáshoz vezető életmód talán legfontosabb eleme az étrend megváltoztatása. Nem mindegy, mit eszel, és az sem, hogy mikor.

fenntartható fogyási szokások

Ebben a témakörben szeretnék most néhány tippet adni neked, remélve, hogy megadom a kezdő lökést, hogy te is az egészséges, fenntartható táplálkozás útjára lépj, és anélkül fenntartható fogyási szokások, hogy koplalnod kellene.

Koplalás helyett egyél értékes ételeket Nagyon sok hatásos fogyókúra létezik, ezekkel tele van az internet. Többségükkel biztonságos módok a fogyáshoz a bajom, hogy kampányszerűek és hosszútávon nem fenntarthatóak.

A cél az egészséges, boldog élet Ez több elemből tevődik össze, amiből most a három legfontosabbat emelném ki:  fenntartható fogyási szokások — a számodra fontos területen, az aktuális céljaid elérésében — karrier, személyes fejlődés, család, anyagiak — diéta, mozgás. Viszont egyik sem működik alvás, pihenés nélkül! Fáradtan nem tudsz teljesíteni semmit. Nem haladsz feladataiddal, az edzéshez sem lesz se kedved, se energiád.

Az ilyen diétát csak kiizzadni lehet, és a vége általában nagy zabálásokba torkollik, így a kilók máris kamatostól jönnek vissza. Én abban hiszek, hogy a hosszútávon fenntartható fogyáshoz fenntartható fogyási szokások kockás füzetre és kalóriaszámlálásra, és nem is koplalásra van szükség, hanem a vacak kaják és az üres szénhidrátok száműzésére, fenntartható fogyási szokások azok értékes élelmiszerekre cserélésére.

Egészséges fittség boldogan és fenntarthatóan

Úgy is mondhatnám, hogy ne kevesebbet egyél, hanem jobbat. Ehhez elsőként számot kell vetned mindazzal, ahogyan és amiket jelenleg eszel.

fenntartható fogyási szokások

Vedd sorra a szokásos étkezéseidet, és nézd meg mikor, milyen értéktelen vagy egészségre káros elemeket tartalmaznak. Leszámolunk a legfőbb ellenséggel: a nassolással! Nem kertelek. A főétkezések közötti nassolásokat egy az egyben fel kell számolnod.

Kevesebb szénhidrátot vagy kevesebb zsírt együnk, ha fogyni szeretnénk?

Az életmódodtól és az aktivitásodtól függ, hogy naponta vagy 6 főétkezésre van szükséged. Viszont a chips, a péksütemények, a csokik és bonbonok, egyéb édességek és sós ropogtatnivalók rendszeres fogyasztása a főétkezéseid között hosszútávon garantálják az elhízást.

fenntartható fogyási szokások hogyan lehet lefogyni 8 hét

Ezeknek nincsen helye az étrendedben, ha egészségre és hosszútávon fenntartható tartós fogyásra szeretnél törekedni. Több mint egy rossz szokás, avagy azelőtt nyerd meg a csatát, mielőtt elkezdődne!

fenntartható fogyási szokások

Azaz, ha a főétkezéseid gyorsan felszívódó, egyszerű szénhidrátokkal vannak tele, akkor azokkal gyakorlatilag megrendeled a köztes nassolásokat is. Te is tapasztaltad már, hogy a jó öreg fenntartható fogyási szokások plusz cukros üdítő kombináció bár gyorsan eltelít, nés agyon jól lehet vele lakni, de viszonylag hamar, órán belül újra éhes vagy.

Ilyenkor jön a munka közben elmajszolt péksüti, vagy a tévézés közbeni chips ropogtatás. Ennek oka egyszerű. A nevük is mutatja, a gyorsan felszívódó szénhidrátok bár hamar eltelítenek, nagyon gyorsan meg is emésztődnek és kiürülnek a fenntartható fogyási szokások, így persze hamar elmúlik a jóllakottság érzése.

Koplalás helyett egyél értékes ételeket

Közben fenntartható fogyási szokások, fölösleges energialöketet fenntartható fogyási szokások a szervezetedbe cukor! A megoldás adja magát: az egyszerű szénhidrátokkal teli kajákat teljes értékű szénhidrátokat tartalmazó ételekre cseréld le, amik jóval tartalmasabbak, jobban és hosszabb ideig telítenek el, mint az egyszerű szénhidrátok, ezért kevesebbtől is jól tudsz lakni, viszont később leszel éhes.

A következmény az, fenntartható fogyási szokások még az elnyúlt étkezések közötti szünetekben is kevésbé, vagy egyáltalán nem fogod kívánni a nassokat. Ha még egy kis mozgást is be tudsz iktatni az életedbe, és rendszeresen iszod a Fogyasztó Teáthamar be fog indulni azoknak az évek során makacsul lerakódott zsírtelepeknek az elégetése.

Azért a szokás is nagy úr… A nassolás elleni küzdelemben tehát a legtöbbet az ételeid feljavításával tehetsz, de nem szeretném elhanyagolni a szokás hatalmának fontosságát sem.

Ha már hosszú ideje, ugyanazokban az élethelyzetekben gyakorlod a nassolás káros szenvedélyétakkor lehet, hogy már kialakult benned egyfajta egyébként bizonyosan enyhe pszichológiai függőség is.

  • Zsírégető leghatékonyabb
  • Soso karcsúsító vakolat
  • A sikeres fogyáshoz vezető út - "Nagy Fogyás" fogyókúra otthon
  • Felejtsük el a sztárdiétákat!
  • Sokan arra fókuszálnak, hogy mit nem ehetnek a diéta alatt: cukrot, kenyeret, alkoholt, édességet.
  • Kevesebb szénhidrátot vagy kevesebb zsírt együnk, ha fogyni szeretnénk?

Erős akarattal persze sikerülni fog, de legyünk őszinték, ha ez menne, illetve ha ez bejött volna, most nem olvasnád ezt a posztot. Én egyébként sem hiszek az azonnali és teljes nass-megvonásban; nem azért, mert nem működik, hanem mert hosszútávon fenntartható fogyási szokások biztos hogy fenntartható, és ez kockázatot jelent a céljaid elérésében.

Fogyni vágyók legnagyobb hibái!

Emellett vannak alternatív megoldások is, azaz bűntudatmentes nassolási formák. Ropogtatnivaló alternatívák Ilyen például, ha a chips, ropi és társai helyett a kölesgolyóhoz, a bulátához vagy más extrudált, azaz puffasztott teljes kiőrlésű gabonához nyúlsz.

menyasszonyi fogyás

A kölesgolyó például manapság sokféle ízesítéssel fenntartható fogyási szokások kapható a legtöbb nagy áruházban, némelyik kifejezetten finom ropogtatnivaló. Talán nevetségesen hangozhat a chipsek, ropik, kekszek bénító ízbombája után a következő ajánlatom, de hidd el, egy próbát megér.

fenntartható fogyási szokások

Ha rád tör a vágy, hogy filmezés közben ropogtass valamit, kipróbálhatod a répát, a karalábét vagy a zellerszárat is! Cikcakk zsír veszteség élmény meglesz, de bűntudat nélkül nassolhatsz, sőt közben értékes rostokat, vitaminokat és ásványi anyagokat is juttathatsz a szervezetedbe, minimális szénhidrátbevitel mellett.

Leszámolunk a legfőbb ellenséggel: a nassolással!

Édesszájú vagy? Arra is van megoldás! Főként akkor, ha ezt te magad készítetted el. Nem akarom leszólni a bolti darabokat, csak mindig elgondolkodtat az összetevők gyanúsan hosszú listája.