Kardio-edzések

Éget hátsó zsírt

A hasi zsírt a felülés egyáltalán nem égeti! Hogyan álljunk neki akkor helyesen?

Hogyan fogyjunk a karunkról? – 15 egyszerű módszer

A fenék és a lábak jól néznek ki, a karok és a mellkas szintén. Már csak a hasi hurkákat kellene eltüntetni és teljes lesz az elégedettség. Akkor többet fogunk a hasra edzeni és így biztosan lefogyunk a deréktájékról is.

Hasonlókat mondunk mi magunk is? Az utóbbi időben egyszeriben több cikk és kép is felütötte a fejét arról, éget hátsó zsírt azt hirdetik, hogy vékony hátsónk, lapos hasunk, karcsú kezeink lesznek, …. Sajnos azonban csupán gyönyörű címekről van szó, ami vonzz minket.

zsírégető alami ne igyál sört fogyni

Lokális fogyás — mítosz, ami közelében sincs az igazságnak! A fogyás egy adott részből azt jelenti, hogy az adott testrészt fogjuk kezelésbe venni.

12 nyújtó gyakorlat, amivel otthon is hatékonyan égetheted a zsírt

Ez a tény egyetlen módszerrel érhető éget hátsó zsírt, mégpedig a zsírleszívással, amikor a zsírt az adott területről eltüntetik. Sajnos számunkra, akik úgy döntöttük, hogy a zsírt természetes úton, sebészeti beavatkozás nélkül szeretnénk eltüntetni, a lokális fogyás nem járható út.

Miért nem megy? A válasz a kérdésre: genetika.

Tulajdonképpen egy általános társadalmi probléma. Nagyon könnyű elcsábulni a sokféle, gyors és energiabefektetés nélküli fogyást ígérő csodaszernek, ám a hasi zsír eltüntetéséhez ezek nem hatékony megoldások. Fitnesz szakértők szerint az olyan makacs helyeken lévő zsírfelesleget, mint a hason és a derék körül lerakódott zsírpárnákat csak megfelelő étrenddel és rendszeresen végzett edzéssorozattal lehet eltüntetni. Kardio-edzések A rendszeres kardio-edzések igen hatásosak a derék körüli zsír csökkentésében. Emellett a különféle, egész testet megmozgató edzésformák éget hátsó zsírt tenisz, futás, aerobik, kosárlabda, úszásmelyeket legalább hetente három alkalommal, alkalmanként percig ajánlatos végezni.

A genetika meghatározza ugyanis, honnan fogja a testünk elégetni a zsírkészletet. A génjeinkbe van kódolva, hogy mely területekről fog fokozatosan eltűnni a zsír, nekünk csupán ezzel a fokozatossággal kell megbékélnünk.

Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre!

Ugyan ez még nem azt jelenti, hogy abszolút hanyagoljuk a has- a kar- éget hátsó zsírt a farizomra vonatkozó gyakorlatokat.

Egyúttal azonban erősítjük is azon részeket, amelyek erősödnek, növekednek mérsékelten, nem leszünk azért testépítők és formálódnak.

Pedig a rugalmasságot fokozó gyakorlatok is sokat segítenek az anyagcsere serkentésében, a vérkeringés javításában és még az izomépítésben is.

És pontosan emiatt a formálódás miatt megfelelő például a hátsó, a láb, a hát vagy akár a hasi és a karizmokat erősíteni. Mi legyen a sok csodamódszerrel? Mindannyian ismerünk olyan praktikákat, mint például a fogyasztó gél, az élelmiszerfóliába való csomagolás vagy a drága karcsúsító leggingek.

hogyan lehet lefogyni a bél körül csoda karcsúsító szingulett

Ahh, azok a reklámok. Sajnos a fogyáshoz ennek semmi köze. Fogyni 05 azonban jobbára semmi köze.

éget hátsó zsírt

Tehát akkor hogy tudunk a hasból leadni? Ha a hasat szeretnénk lefogyasztani, egyszerűen fogynunk kell.

A derék körül felhalmozódott zsírpárnák eltüntetése

Semmi más nem segít. Be kell állítanunk a helyes étrendet és a rendszeres mozgást.

csak a haszsír veszít

Előidézni a kalóriaveszteséget, amely kényszeríti a testet, hogy a zsírkészletet égesse — igen, sajnos a zsírkészlet az, ami egyedül ezáltal vesz ki a testből. Ha pedig kitart az akaraterőnk és ellenállunk, idővel azokra a területekre is eljut a hatása, amely a legtöbb bosszúságot okozza.

jó módszer a testzsír elvesztésére

A test összességében fogy Azok számára, akik adott területekről szeretnék a zsírt éget hátsó zsírt, a siker kulcsa először is a mindennapos, szenvedtető, mégis hatástalan gyakorlatok helyett éget hátsó zsírt teljeskörű fogyókúrát választani. Azon személyek számára, akik igyekeznek pár kilót ledobni, általánosan az alacsonyabb intenzitású aktivitás ajánlott, amikor a pulzus százalék közötti maximális pulzusfrekvencián mozog.

Ezzel a módszerrel a test elegendő oxigénmennyiséggel lesz ellátva, ami fontos ahhoz, hogy fő energiaforrásként a zsírokat használja fel. Az alacsony intenzitású tréning messze a legkellemesebb a kezdők számára is, valamint lehetővé teszi a hosszabban tartó végzést és a gyorsabb regenerációt is.

A fogyás kulcsa: a barna zsír!

Néhányak számára azonban az alacsony intenzitású mozgás elnyújtott és unalmas. Az ilyenek számára ideális megoldás az intervallum edzés, melyet lehet sokan úgy ismernek, mint High Intensity Interval Trainig, avagy angol rövidítésként a HIIT.

20 perc és csupán 3 hozzávaló szükséges egy ízletes csokis sütihez- Ízletes TV

Az ilyen gyakorlatnak előnye az időbeli igénytelenség, az edzés durván 20 percet vesz igénybe. Edzőteremben például futószalagon, szobabiciklin, de kint a szabadban és otthon is végezhető.

Alapja az intervallumok váltogatásán nyugszik, a magas intenzitású és a pihenő fázisok váltják egymást néhány körön át.

A hasi zsírt a felülés egyáltalán nem égeti!

Ezután egy nagyobb szünet következik, majd esetleg egy gyakorlatváltás. A genetikát nem verjük át Éget hátsó zsírt meg, hogy az alkatunk nem csak a gyakorlatok és az étkezés során tükröződik vissza, de nem kis mértékben múlik a dolog a nemen, koron, hormonokon és nem utolsó sorban a genetikán is.

Írta: Váczy Anikó A kutatók egészen mostanáig azt hitték, hogy a barna zsír csak a kisbabák és a gyerekek testében van jelen, korral elveszítjük. A friss kutatások azonban rávilágítottak, hogy a felnőtteknek is van barna zsírszövetük, amely a nyak hátsó részén, a csont alatt található, és szorosan kapcsolatba hozható a fogyással. A babazsír lehet tehát a válasz arra, hogyan képes a testünk fogyasztó üzemmódra kapcsolni. A bostoni Joslin Diabétesz Központ kutatói felfedezték, hogy a barna zsírszövet valójában jelentős kalóriát éget és energiát használ fel, éget hátsó zsírt hideg időben. Amikor fagyos a hőmérséklet, ezek a sejtek sokkal aktívabbak, ellentétben a fehér zsírsejtekkel, amelyek csupán éget hátsó zsírt az energiát és nem képesek hatékonyan elégetni a kalóriákat.

Valaki reggeltől estig tömheti magát, míg ki nem pukkad, és egy dekát sem éget hátsó zsírt fel, másnak viszont elég csak megszagolni a csokis süteményt és a kilók már repülnek is fel.