Testalkat típusok: három fő testalkat

Fogyás a mezo- endo számára. A CIKK TARTALOMJEGYZÉKE

EKTOMORF TESTALKAT:

Az intenzív aerob edzés Nagy mennyiségű energiát kalóriát éget, s ennek fő üzemanyagforrása az izmok glikogénje. Ennek lényege, hogy az anyagcsere felgyorsul az edzés alatt, illetve bizonyos ideig utána is működik.

Ez a fajta mozgás rövid, kemény edzést jelent, mint pl. Javasolt fogyás a mezo- endo számára alkalmanként perc. Hátránya: az edzés elvégzéséhez sok energia és nagy motiváció szükséges. Előnye: gyorsan elvégezhető, és fogyás a mezo- endo számára lépéssel közelebb visz edzettségi szintünk javításához. Alacsony intenzítású aerob edzés Szervezetünk elsősorban zsírégetésből nyer energiát, tehát közvetlenül zsírsejteket éget, nem pedig izomglikogént.

Ez hosszú, kis megterheléssel járó mozgást jelent, például legalább 45 perc sétát, fogyás a mezo- endo számára biciklizést sík terepen vagy könnyed úszást. Javasolt időtartama legalább 60 perc.

Hátránya: időigényes.

Hatályos:

Előnye: kivitelezéséhez nincs szükség túl sok energiára. Erősítő edzés Megnövekedett izomtömeget eredményez, ezáltal megváltozik a test felépítése és az anyagcsere is.

  • Te melyik testalkat típushoz tartozol? Ennek megfelelően készítsd el az ÚJ alakod! | Peak girl
  • Testünk felépítését tekintve nagyon eltérőek lehetünk, ezért testsúlykontroll program alkalmazásakor is érdemes utána nézni, hogy milyen testalkat típusba tartozunk.
  • Ne bízd el magad,hogy mindent tudsz!
  • Fogyás márvány jar
  • duci-voltam: Ne bízd el magad,hogy mindent tudsz!
  • Súlycsökkenés a félelem miatt
  • Írta Bányai Adrián 45  Elolvasták: Habár senki sem születik tökéletes alakúnak, be kell ismerni, hogy a természet nem teljesen igazságos, hiszen vannak szerencsésebb és kevésbé szerencsésebb testfelépítésű emberek.

Hátránya: az eredményhez következetesség és elkötelezettség kell. Előnye: nagyobb izomtömeg, amely nyugalmi állapotban több energiát éget.

menyasszonyi fogyás zsírégető italok

Látszik, hogy amennyiben tartós fogyást szeretnénk elérni, az a legjobb választás, ha a szív- és érrendszert erősítő kardio- edzésformákat kombináljuk az erősítő edzéssel és az egészséges étrenddel. Ne akarjunk túl gyors súlycsökkenést elérni, és ne essünk túlzásokban az edzésprogram összeállításakor. Heti 0,5 kg súlyvesztés jelzi, ha jó úton járunk a tartós fogyás felé. Ha ennél többet fogyunk, könnyen lehet, hogy vizet veszítünk, vagy ami még rosszabb izomszövetet.

A CIKK TARTALOMJEGYZÉKE

Mivel az izom nehezebb, mint a zsír az edzésprogram elején előfordulhat súlynövekedés is, főleg ha erősítő edzést fogyás a mezo- endo számára beiktatunk.

Ne kedvetlenedjünk el: a súlynövekedés ellenére elképzelhető, hogy éppen a fölösleges zsírtól szabadulunk meg. Ne a súlyunkra koncentráljunk, hanem azt próbáljuk megítélni, hogyan állnak rajtunk ruháink és milyen a közérzetünk.

Az is előfordulhat, hogy izmaink előbb indulnak növekedésnek, mint ahogy a zsírmennyiség csökkenni kezdene, ilyenkor ruháinkat kissé szorosnak érezhetjük.

  • Xs szuper zsírégető
  • Táplálkozás és edzés testtípus szerint | Clean Eating Magyarország

Legyünk türelemmel, és napi fogyás megerősítése magunknak legalább néhány hónapot, mielőtt bármiféle következtetésre jutnánk. A kitartás előbb-utóbb lenyűgöző változásokat eredményez.

fogyás a mezo- endo számára

Milyen a testalkatunk? Három alapvető testalkat létezik: mezomorf, ektomorf és endomorf, valamint ezek keverékei — endomezo vagy mezo-endo, mezo-ekto vagy ekto-mezo.

Az alábbi módszerrel könnyen megállapíthatjuk, melyik testalkattípushoz tartozunk: egyik kezünk hüvelykujjával és középső ujjával fogjuk át a másik csuklónkat.

fogyni vs súly természetes módszerek a zsírégetésre

Ha középső ujjunk ráhajlik hüvelykujjunkra, akkor valószínűleg ektomorfok vagyunk. Ha ujjaink összeérnek, de nem hajlanak egymásra, akkor testalkatunk mezomorf.

Kapcsolódó cikkek

Amennyiben ujjaink egyáltalán nem fogyás a mezo- endo számára össze, úgy valószínűleg az endomorf kategóriába tartozunk. Mezomorf: általában izmos testfelépítésű, vállai szélesebbek a derekánál. Hasa kemény, csípője keskeny. Alsó végtagjai erősek, formásak. Bár hajlamos az izommal azonos mennyiségű zsírt raktározni, a fölöslegtől könnyebben meg is szabadul, mert az izomtömeg nagy aránya gyors anyagcserét biztosít.

fogyás a mezo- endo számára egészségügyi tippek a fogyásban

Könnyen tanul új sportokat vagy atlétikai képességeket igénylő edzésformát. Mezomorfként olyan átfogó edzésprogramot válasszunk, amely különböző intenzítású, változatos mozgásformákat tartalmaz, beleértve a kardioedzést, valamint az erősítő és izomnyújtó edzést.

A sportok közül válasszuk az állóképességet, erőt és rövid, de intenzív erőfeszítést igénylő ágakat, mint például a fogyás a mezo- endo számára, az ökölvívás, a torna, a sprintfutás vagy valamelyik harcművészet. Ektomorf: jellemzően vékony testalkatú, végtagjai hosszúak, medencéje keskeny. Ez persze nem feltétlenül jelenti azt, hogy egészséges testfelépítésű, és ne lenne szüksége edzésre.

Az optimális egészségi állapot biztosításához mindenképpen tornáznia kell.

2 hónap alatt -10 kg

Ha testalkatunk ektomorf, elsősorban állóképességet igénylő mozgásformát válasszunk, de kombináljuk erősítő edzéssel, így izomerőnk fogyás a mezo- endo számára href="http://koronascukorovi.hu/2071-legjobb-fogys-technikk.php">legjobb fogyás technikák. A sportok közül ideális a röplabda, a kosárlabda, a balett, a hosszútávfutás és a műugrás. Endomorf: lassúbb anyagcseréje miatt általában nagy mennyiségű zsírt raktároz a szervezete, elsősorban deréktájon, fenéken vagy combon.

Ha endomorfok vagyunk, szervezetünk a túlsúly cipelésétől igen erős, ezért célszerű erősportokat választani, ahol hasznunkra válik testméretünk: ideális például a birkózás, a súlyemelés, a rögbi vagy a vízben lebegést igénylő sportok.

zsírégető forró kakaó ff fogyás

Az endomorfok szervezetében sok a könnyű testzsír, így testük jól lebeg a víz színén. Jó választás továbbá a kardioedzés.

Így szabjuk saját igényeinkhez a makrotápanyagokat

Ez eleinte alacsony intenzítású, hosszabb időtartamú mozgást jelentsen, majd erősítő edzéssel kombinálva az izommennyiség növelhető, a felesleges testzsír pedig csökkenthető.

Forrás: Tanya Wyatt: Légy a saját személyi edződ!

fogyás szülés közben hol megy a zsír lefogyni

Kérdésével, észrevételével forduljon a szerkesztoseg vitaminsziget.